Alis volat propriis

Pa va fan vise jebem mu ja allvarligt?
Jag som lyfte dig i skyarna, du var den bästa, du var den snällaste... image110och du ska komma med ett sådant förslag? Du som vet vad jag hatar mest, du som vet att det är det som skilt dig från dom.
Fy fan alltså!

Äe, där dog allt hopp om att det finns bra. Hur fan ska man kunna låta bli att säga att alla är likadana, när dom är det?

Iallafall det jag stött på. DU finns kanske där ute, du som faktiskt är bra, om du nu råkar (vilket inte är så värst troligt) läsa det här så ber jag i förväg om ursäkt.

 

Ja, allt följer till slut samma mönster. Först är dom urgulliga och blir det inte något så slutar det tvärt, annars är dom gulliga ett tag framöver... tills dom 'tröttnat' då slutar det gulliga där. Hände det aldrig något så kan dom höra av sig efter ett tag och vara lite gulliga igen. Men, om det blev något och dom hör av sig igen, så har det inte sett gulligt på långa vägar. Denna fräckhet!

Jag är bara så jääävla besviken, igen.

Åt helvette!

 

Jag gör det jag vill, när jag vill!
Tro aldrig, aldrig någonsin att något hände för att du ville.

Om det hände så var det enbart och enbart för att JAG ville det!

 

 

Alis volat propriis

       - Hon flyger med egna vingar


Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0