Älskade Lilla

Ett himla tjatande om "du skriver inte om mig" eller typ "har du inte skrivit något? du kan skriva om mig?"
Haha, ja, personligen ville jag vänta med detta tills du inte visste att jag skulle skriva något, men när jag tänkte efter så vet du ju inte nu heller att jag ska skriva något, hur ska du veta? :P

Den här går till den söta lilla tjejen, så som alla känner henne? Inte? Ni borde!
Hon är guld värd och kan få en att le när man själv inte ens VILL det! Hon vill baka och laga mat och kokar jämt världsgott kaffe till mig när jag är sugen på det! Jag får morötter och underbar sällskap när jag inte vill vara själv för jag börjar bli knäpp.
Hon har gjort mig ledsen också, det har hon, när hon "råkat" säga att hon faktiskt inte alltid ska finnas här i närheten, tanken har inte ens slagit mig... jag trodde vi var för alltid....
Jag var tvungen att ta upp det för det såg nästan ut som om jag la ut en annons för henne, men det gör jag ej! Jag är faktiskt lite småkär (även fast du inte kanske vet om det) och ganska självisk är jag, jag vill egentligen inte att hon ska ha nån... muahaha! Nä, jag skojar, självfallet ska du vara med den som gör dig lycklig, även om det inte är jag... :P

Just det, en sak till, hon är så grymt söt (ja, vacker? finns egentligen inte ord) så jag blir typ huuur ful som helst på bilder med henne, och ändå lägger hon upp dom, lite jobbigt är det, jag brukar inte annars anse mig själv som ful... Ni får se snart vad jag menar med obeskrivligt :)

Så, älskade lilla du... jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, förrutom att du gör mig så glad, och överlycklig att du finns här, att du lyssnar och att din dörr alltid "är öppen" (förrutom när du låser :P) Haha! Vet du vad som är så bra också? Att din dörr är så nära, vet du det? En så liten grej men det betyder så mycket, ibland när man bara vill fly, så finns du precis där, ja, bokstavligt talat också!
Du ska ha stort tack för det! Och inte glömma att jag är lika nära fast åt andra hållet hahaha...!
Tack för att du finns! Och tack för du orkar skala morrötter åt mig trots att det finns 75 andra saker på bordet!
KÄRLEKAAAM!

Look at this beauty! :D

Det som skrivits
Postat av: Anonym

Naaaaww, määäh ja gråter.. (nästan:$).. Ja, hur skulle ja veta din pucko:P .. Nää men seriöööstt VARFÖR E DU INTE KILLE :P... det skulle vart så mtk enklare ahhaha.. (al eto ja få nöja me me Han me stor H)...

ED, bas ti hvala i znas att ja menar d :D.. i naravno d e VI FÖR ALLTID nije bitno gdje smo dal smo nekoliko vrata jedna od druge il nekoliko drzava:P...


heh i moram samo reci da ovo sa morrötter börjar bli fett roligt hahahha/ Ja, jag tänker på Ditas hälsa, inte ska hon bara få en massa sötsaker.. plasim se da samo od mene nedobije diabetes
:P:P

(KL)

2007-12-16 @ 01:53:56
Postat av: Edita

Hahaha söta lilla min!
Ja varför är jag inte kille när jag ändå funkar som en? :P
Synd att det är big deal för dig, för för mig är det ju inte det... hahahha! Näää fan..

Men du, jag tror inte man får diabetes av morötter? HAHAHA!!!

2007-12-16 @ 01:56:52
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: Anonym

hahah pa ko je reko da je big deal za mene :P...al ti neces da adoptiras o ja vill ha mina egna barn :P:P hahha ... pa eto ono tuj nam skripi :P:P hahhah

men du:P du missade poängen där:P... ja (som e så söt) + massa sötsaker = hög risk för diabetes... i zato ti ja dajem morröter (odnosno moja mama:P haha)da smanjimo taj risk.. hah fan d e sent neznam vise ni sta pisem:P

cmokic na okic

2007-12-16 @ 02:13:58
Postat av: Edita

Hahahaa ooohh och du tror jag ska fatt u onom "stanju"..
Men det e sant, det minskar nog risken radikalt :D hahahaha längtar till meeer :P :D

2007-12-16 @ 21:20:07
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: Borjana

Vilken snygg tjej! Hon är inte singel va?

2008-01-15 @ 18:52:13

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0