Andra.

Ohoj! Vilken underbar dag! Vilken otroligt skön helg!
Nu har jag trixat och fixat och hållit på hela dagen, nu må jag säga, nu är jag jävligt trött! Fast det har varit så jäävla skönt att få DET JAG VILL! Exakt så som jag vill ha det. Saker jag vill ha finns faktiskt inte att köpa, som ni nu vet, då fixar man det själv tycker jag!
Haha, på tal om det, fick höra i veckan att "typ ingen pysslar längre", kanske någon mormor eller farmor... Gissa om jag kände mig gammal än en gång! Nä, I love it. I always will. Och jag tänker definitivt inte skämmas för det, det är inga dåliga grejer det blir heller!
Haha, pappa ville sälja min fina ljustake... ä fö fan, för många timmars jobb, aldrig!

Nu är det äntligen andra idag.
Ännu mer mys, faktiskt pirrat i magen hela helgen! Så kul!
Allt pyssel, granen är framme också, jag tog visserligen bort den i typ september men det var en jävla känsla att ta fram den igen! Hahaha! Så nu är det bara alla fina klappar kvar, att packas, för jag har varit duktig och handlat in det mesta i tid! För jag vet hur snabbt tiden gåår! Shiet!

Lyckan goes on
Choklad! Ljus, ljus och ljus och än mer choklad, i form av glass! Njamii!

Det som skrivits
Postat av: Lejla

woooaaaaaah jesi mi duktig :D och jag har inte sett en snyggare ljusstake i hela mitt liv (L) Love U!

2007-12-09 @ 23:57:54
URL: http://Lekii.blogg.se
Postat av: Kico

Fint vart det :D

2007-12-10 @ 22:47:54
Postat av: Kico

Fint vart det :D

2007-12-10 @ 22:48:11
Postat av: Edita

Lejla, taaack, jag vet att du menar det oxå för det har inte jag heller!! Hahaha Kärlekam!

Kici, taaack för hjäälpen :D :D

2007-12-10 @ 23:54:56
URL: http://diitah.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0