Bonum vinum laetificat cor hominis

image111 Bonum vinum laetificat cor hominis,
Gott vin glädjer människans hjärta.
Jag vet jag är lite inne på latin igen.
Men det är så himla bra!
Nästan lika bra som den här kvällen skall bli. Jag ska klä mig lite fint, lyfta upp håret så där ståtligt och bege mig på en "Christmas Tale", underbart!
Jag lovar, jag ska vara så där lycklig som då, så där lycklig som jag vill vara.
Det har smärtat, men bara lite... jag har inte haft hjärtat att fälla en endaste tår. Dom tiderna är förbi, känner jag.
Och nu ska jag bara glädja mitt hjärta.
Med ett riktigt gott vin!
Sayonara!


Det som skrivits
Postat av: MeH

hihih d låter fett nice
:D :D...så se till att du har skiiitt kul:D...

"A ja luda ko i pre nemogu mi nista godine.. nemogu mi nista takvi ko ti... ja i kad sam tuzna veselim se ... lalallalla" (KL)

2007-12-07 @ 18:48:44

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0