En dag närmare...

image112"Tack för du koom, det var jättekul verkligen och det var jätte trevligt att kyssa dig..."
Det känns som en lyckad fest när man går och värdinnan säger så va? Haha, det var verkligen lyckat igår!
Jag behöver inte ens berätta nått mer, pussande blev det och tillräckligt med alkohol för att man bara ska vara på sååå bra humör!
Julstämmning också, självfallet med tanke på temat! Julmusik, glööögg, lussebullar och pepparkakor! Love Glögg! Wonderful!


Jag älskar att få en komplimang om mina skor som jag egentligen tycker är fula! Jag älskar när du säger att jag är het, även fast jag vet... Älskar när du säger att du vill se mig, när du säger att du vill kyssa mig och att du vill göra det nu.
Jag gillar verkligen känslan du ger mig, men ändå är det något...
Vad fan är det för fel på mig? Ohh, orkar inte ens tänka! Helt slut nu.

Längtar till imorgon. Då blir det pyssel, bilder för er och lycka för mig. En dag närmare...
Jag hittar ingen stjärna att ha i mitt fönster, ingen lila, inte i rätt storlek iallafall, så jag fick improvisera.
Ingen ljustake heller, så imorgon, då fixar jag den själv!

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0