En sån' där dag.

Det finns sådana där dagar då man bara vill krypa under täcket och inte gå upp på morgonen. Gömma sig från den kalla världen där ute.
Från den oskrivna, läskiga framtiden som väntar...
Men idag, idag är ingeeen sådan dag, noup!
Håret luktar nytvättat och jag bara älskar mig själv. Woah, en sådan dag då jag har så mycket i huvudet. En dag då jag mått tillräckligt dåligt för att inte kunna jobba, men jag tänker inte låta det påverka mig.
I love everything!

I love it, because I think I finally made peace with it. Det kommer alltid vara så här. Jag och mitt galna lilla huvud kommer alltid tänka så här. If you can't defeat them, join them. Så det är just det jag gör. Jag accepterar min dag idag och min morgondag. Jag accepterar att det här kommer ta ett tag. Vägen är lång, men jag ska ta mig dit!

Jag fick inte fortsätta så som jag ville, så jag fortsätter så som jag kan. För att jag, jag kan! Step by step...

image109

Det som skrivits
Postat av: Lejla

beautiful :)

2007-12-03 @ 23:55:27
URL: http://Lekii.blogg.se
Postat av: Emina

fint dito =)
vad det än är i´m happy for u

2007-12-03 @ 23:57:10
URL: http://eminasamra.blogg.se
Postat av: MeH

Hihih... vidis da je dobro sto si postala tetkica :P:P

2007-12-04 @ 16:29:05
Postat av: Edita

Lejla, thanks hun, means a lot, det vet du!! Kärlek!

Minci, tack sötnos! Haha lite positivitet i vardagen bara :P

MeH, din lilla mupp!
Bas je zato sto sam postala "tetkica" hahahaha.. jao!

2007-12-04 @ 17:48:07
Postat av: M-Lina :P

U can do anything u put your mind into:) nesumljam ni malo u tebe!

2007-12-06 @ 20:09:53

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0