Första.

Herre Min Gud vilken kväll!!
Alltså... hahahaha!! Nää fy faan! Hade jag varit kille så hade jag nog varit stolt som fan, men nu är jag inte det... Inte kille iallafall, hahaha! Roligt som fan är det däremot!

Det är en liten grej som jag inte förstår dock, varför håller människor som inte har något med det att göra på och säger till mig vad och hur jag ska göra med vissa saker??
Skumt som fan!

Tillbaks till igår, hahahahaha! Ah jag bara skrattar och jag tänker bara skratta när någon frågar hur det var!
Underbart! Några saker var underbara, några människor är helt underbara! Jag är så jävla glad för igår! Hihi! Jag är glad att jag agerade som jag gjorde, jag är glad att jag reagerade som jag gjorde... Sånt där är ju skitsvårt att motstå?... Not! :P hahaha!! Lite sjuk kväll var det ju, men massa massa kul!!
Detaljer undviker vi som vanligt...

Äntligen. Jag börjar få lite julkänslor, hihi! Har inte låtit mig själv att bli påverkad av det alltför tidiga julskyltningarna och pyntningarna överallt redan för en månad sen.
Men nu. Första Advent!

Lycka för mig.
Gott vin, mina goda cigg, lite glögg och härlig stämmning .

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0