Helgen och Gud

Jag har gjort det här förrut, på MITT språk, men jag tar det lite snabbt igen, på svenska.
Så att dom som inte förstod skall förstå!

Först av allt,
smutskasta inte Guds namn! Och gör inte det på min blogg!
Sedan,
vad jag tror på, är min ensak, min.
Och sedan,
tycker du min blogg är tråkig eller konstig eller vad fan det kan vara, fuck it! Läs inte.

Jag tror inte jag tagit upp något extremt religiöst här i bloggen, det är inte min grej. Jag kommer heller inte göra det. För det är en privat sak. Jag låter ingen påverka min tro och på samma sätt skulle jag aldrig vilja påverka någon annans tro.
Det här är väl det mest religiösa som kommer få stå här!

Haha! Underbar har helgen varit, för er som inte vet det... för er som gjorde den: STORT Tack! För det underbara sällskapet och alla fina presenter hihihi! Mig glader!
Nu är det bara några dagar kvar till showtiiimeee! Wiie!
Jag är inte ens helt säker på vad jag ska ha på mig men men det fixar sig, ofta jag inte fixar allt liksom? :D
Btw, så tog bror min med mig på den godaste ölen! Westmalle, ehm ja 124 spänn glaset? Värt det? Ja! Thanks bruur!

Så, ska jag bjuda på lite pictures och sedan gå och mysa!
Puss!


Det som skrivits
Postat av: Lejla

Ohhh njummi mat och mysig stämning (L)

2007-12-27 @ 01:02:04
URL: http://lekii.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0