I'm off!

Min blick genomborrar dig, ja, jag ser rakt igenom dig.
And You just love it.
Jag förstår inte, hur kan man ha allt man vill ha framför sig och bara strunta i det?
Dina läppar kan ljuga, men dina ögon gör det aldrig, dom kan inte...
Ännu än, även nästa år och säkert det efter. Läskigt.

Jen', dva, prodje ova godina, godina sto me mucila...
Det var allt jag ville skriva inatt, det var allt jag hade att säga.
Jag har haft en perfekt dag, stressig, utmattande men hallå, Lejla anlände och vi får vara tillsammans och njuta så som vi ska.
Det bär av mot Göteborg om ett par timmar, jag tvingade Lejla att sova och jag ska fixa det sista, aBd!
Efter Göteborg ska mig mot Helsingborg!
Vi läses väl därifrån!

Nu vill jag bara önska eder alla ett GOTT NYTT ÅR!!!
Ha det bäst gott folk! Vad ni nu bestämt er för att göra eller inte göra! Jag tänker dra och ha äckligt mycket kul!
Önskar mina älskade allt det allra bästa och det finaste ni bara kan önska Er!
image155
Hörs och ses snart så klart!
Pussar, Kramar och Kärlek i massor!

Det som skrivits
Postat av: Elvir

Happy New Year to you to :D

va kuul det ska bli :D me fyrverkerier för 1500 kr kan det inte bli fel :D

2007-12-30 @ 22:58:29

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0