Mest.

image122Jag trodde du visste, nej, jag antog att du visste. Det finns inget i denna värld, nej vänta, inget i universum som är viktigare för mig än vad Du är.
Jag kan inte vara Jag med någon som med dig, du är mitt allt allt! Det gör minst lika ont i mig att veta och se dig så som det gör ont i dig när du är så och du vet att det påverkar mig.



Jag älskar dig mer än något och det vet du!
Gör mig glad, va stark, va alltid den du är!
För få har lyckan & turen att ha sin själsfrände vid sin sida...

Det som skrivits
Postat av: Anonym

Ärligt, vad du än skriver i blogen är bara löng. Jag tror fan inte att din farmor eller pappa pyntar vid jul, eller ens låter dig göra det? Fan vad omogen man kan vara. Jag är inte heller perfekt absolut inte, men du.. Usch!

2007-12-16 @ 16:20:20
Postat av: Edita

Jag orkar helt ärligt inte ens kommentera!
Det påstås ju att jag är omogen, av någon som "tror" saker och postar dom som 'Anonym'...
Fick mig ett gott skratt iaf =)

2007-12-16 @ 21:22:59
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: Elvir

@Anonym din lilal råtta kliv ur ditt fina lilla hål och våga säga vem du är kanske?

ps du är långt ifrån perfekt lilla snorunge, va en MAN/KVINNA nu och säg vem du är?

och det om farmor o farsan ska du fullständigt skita i
lilla patetiska snorunge du ska inte ens nämna dem i en skrift eller en text!

2007-12-17 @ 22:54:16
Postat av: Anonym

Du bestämmer tyvärr inte över vad jag får göra eller inte, så du kan helt enkelt dra åt helvete! :)

2007-12-24 @ 18:09:35

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0