Tredje.

Ni kan aldrig gissa vad jag gjort idag? Jag "tvingade" pappa att se på hela Shrek 2 hahaha! Det var roligare än själva filmen, han undrade hela tiden om jag verkligen tycker det här är kul? Hahaha roligt som fan!
Ohh, tiden bara flyger förbi och året är snart slut. Var på stan igår och skulle käka middag, shiet vad mycket folk, jag kunde inte annat än flina för mig själv, jag har redan fixat allt. Jag vet var jag ska på nyår, jag vet med vem och jag vet vad. Så!
Nu väntar jag bara på nästa vecka så jag får slappna av lite mer..
Och det är faktiskt bara eeen vecka kvaaar... tiiill... ?

MATCHEN!
El CLassico 23.12.07, 19:00 på Camp Nou

Vad trodde ni?
Haha aah helt ärligt, det kommer bli stressigt och spänt och fullspeckat med lite av varje, som alltid! Men det ska gå vägen! Som alltid... ;)
I veckan har jag faktiskt bara ätit och ätit.. aa bakat och mysit lite då också... så för att sammanfatta det hela:

Lycka = MAT



Det som skrivits
Postat av: Anonym

Shrek 2.. inte ens JAG tittar på den.

2007-12-17 @ 00:14:19
Postat av: Lejla

Ohhh vad gott allt ser ut.. a sta je to det första? börja vattnas i munnen på mig :D

2007-12-17 @ 00:49:33
URL: http://Lekii.blogg.se
Postat av: Edita

@ Lejla, Evil Chicken på Wok House :P
Hahaha njamii!!!

2007-12-17 @ 07:37:19
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: emina

Finns inget gooodare än lussebullar
äter minst 2 varje dag :D

2007-12-17 @ 17:14:55
Postat av: Edita

@ Emina, aaah din lilla fuling, i ne bjudas? :D haha!

@ Anonym, jag älskar barnet i mig, du kanske borde acceptera barnet du ÄR? xD

2007-12-18 @ 00:45:02
URL: http://diitah.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0