Gladast!

Ooo! Amra, jag vet att du kommer läsa det här förr eller senare =)
Jag är så otroligt glad att jag har dig att du är en del utav mitt, utav våra liv! Alla kan säga samma sak men det är så mycket mer annorlunda när du säger det, för jag vet att du är ärlig o skulle säga om det var något! Tack för du alltid förstår och säger emot när du inte gör det och alltid, alltid förklarar för mig om jag tänker fel!
Ord kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig! Om vi var släkt på riktigt hade jag nog inte älskat dig lika mycket! Haha!!

Vissa stunder känns det som om jag tagit fel beslut, fastän jag vet att det är mer än rätt, jag behöver det här och jag förtjänar det!! Jag saknar alla och jag vet att de saknar mig minst lika mycket, att det inte är samma sak utan mig, men förr eller senare kommer det inte vara så som det alltid varit, så bättre att förbereda sig nu!
Jag är glad för jag vet att dom njuter och har kul och vilar från den verklighet som väntar sen. Jag njuter genom er!!
Och snart ska jag oxå få njuta av värmen och det som är vårt, som inte många kan förstå hur underbart det är!

Kärlek, kramar och pussar i massor!!


My place on earth
Banja Luka by night


My Vrbas, my Banja Luka, my everything,
only there the Soul feels alive.

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0