Scared.

Fy fan va sjukt! Det här börjar bli läskigt... det var okej, eller det är okej men ohh! Far åker ikväll, vilken stund som helst, jag vill inte att hans telefon ska ringa, för då betyder det att han drar snart.
Jag ska inte åka med min syster, jag ska inte till farmor, jag ska inte till mitt land, mitt hem! Jag börjar ärligt talat bli rädd, jag kanske är barnslig och jag vet inte vad, men jag börjar känna mig ensam nu... alla åker, jag har min älskade bror och mor här och verkligen dom jag brukar vara med mest liksom förrutom tjejerna då..
Syrran drar VÄL till  helgen oxå, jag vill oxå åka, jag vill inte va ensam kvar! :(

Jobbet är ändå skit så det finns ingen morgondag att se fram emot, visserligen har jag varje dag planerat typ nästan tills utresan men ändååååå, jag vill inte va ensaaam *lessen i ögat*

Kolla..
Imorrn, träffa Samra *hoppaaass*
Fre, luncha hos syrran *hoppas mest*
Lördag, aah juste.. I'm free then, någon? :P
Söndag till mamii som alltid
Mån, fö fasiken måste växla pengar
Tis ons tors fre, öh jobba sen jag vet inte
lördag-söndag, middag o myspys hos Maddie
Sen ere ba 3 dagar till semestern o då ska man tvätta o allt sånt innan man packar o DRAR!

Jag längtar faktiskt... jag behöver känna solen steka min hud o känna saltet när vattnet torkar på min kropp, den underbara irriterande känslan när det kliar, åh va härligt! 

              

Sommar, söta klänningar och vackra skor!

Det som skrivits
Postat av: Kico

Det kommer snart sis :) då får vila ut snart ska du se

2007-07-08 @ 19:27:36
Postat av: Lina

x-tra ti je haljinaa:P hehehehehe....

2007-07-17 @ 13:48:14

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0