Wiiieeeee!

Edit (21/7 01:54); Tack för idag (igår) mina älskade!! Kico tack för massagen :P Linooo tack för att du kom!! Underlättade en hel del att få träffa dig idag hihihi! Längtaaar efter augusti redan!! Loooveeeeeeee!!


 

Imorse vaknar jag i min otroligt sköna säng ( rätt sent oxå hihi ) och kommer på att "shit, så här kommer jag inte få göra på ett tag.." Jag tror nääästan att jag fattat det nu, jag har packat o allting.. men aa hm, allt e färdigt.. jag har gjort allt som ska göras prickat av på listan o allt! Ändå är det fortfarande lite overkligt! Varför? =/

Hm.. aja ville hälsa hej till alla som orkar läsa detta o bryr sig om att göra det hheeheh!
Jag älskar er, saknar och kommer sakna som tusan! Kärlek i högar och pussar i massor!!

Men nu är det min tur! Åt helvette med allt skit och alla skitmänniskor! Mark my words, ni vet hur jag är o säger jag något så är det så, nu ska dom få se på den riktiga Dita när hon inte är det minsta snäll! Muahhaha
Aja nu drar jag!!! *vinkaaar*


image31
Dalmaciiijooo moreee mojeeee, jednaaa dushaaaa a naas dvojee...

Jag lovar att tänka på er när jag sitter där i solen!! Voliiiiim!!


Det som skrivits
Postat av: K

Hihi weeehoo bada bada bada o sola i pina colada :D yejj du är där nu :) pusss

2007-07-21 @ 11:10:38
Postat av: Kico

iiih jag saknar diiig :/ det känns som om du varit borta i en evighet :( men på lördag får jag träffa dig hihi

2007-08-06 @ 18:11:31

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0