29 November

1943, Dan Republike! Historisk dag!

image99
Nå väl, jag är så jävla glad. Alltså, var tror ni att en feet sevdah konsert med flertal grymma medverkande, bla Enes Begovic och Halid Beslic ägde rum igår?
Jo, i Zagreb!!!
Where else?

Vet ni folk ens om sånt här? Hahaha! Fan va bra alltså, nästan för bra! Eller nej inte nästan utan det är FÖR BRA!
Så om någon fortfarande har orken att säga något om kroater eller Kroatien...
Jag lovar, jag spottar den i ansiktet!


Länge leve mänskligheten!
Och må jag få fler sådana här grymma bevis på att jag alltid har rätt!
Mir!

Det som skrivits
Postat av: fiorella

diggar din blogg starkt :)

2007-11-29 @ 15:52:15
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0