Bad Habbit

111 är många, 2668 ännu fler...

Min favorit drog, som jag tagit så länge... Fick mig inte ens att må bra. Det brukar väl droger göra? Därför man tar dom, eller? I början var det bra ioförsig...
Jag kallar det drog för det var något jag behövde, antar jag. Och visst fick jag en kick utav det emellanåt.

 

image97

Fast det var alltid något som fattades. Hur man än vände och
vred på det så blev det fel.
Jag vet, tusen tecken men jag vägrade ge upp.
Nej, jag vägrar! I Presens!
Jag fattar inte varför dom här tankarna är tillbaka. Allt jag vet är bara att jag inte vill! Vill inte bara tränga undan det, vill inte göra något annat så jag inte tänker på det.

 

Det kommer ju komma tillbaks, det gör det alltid.
Även fast det var fel, det blev så mycket fel. Alltid något, något som fattades, något som inte var som det ska. Något, som stod emellan. Fuck.

 

Jag var utan förrut i år och det gick bra. Kände mig som en ny människa.
Men då var det också mitt val. Nu har det bara blivit så här.
Jag känner mig nu som någon som tvingats till behandling, avväjning.
Jag vägrar sluta så här!

 

Och jag minns det som igår, kind mot kind, känslan av hud mot hud. Den där mjuka kinden... Gud! Det gick så snabbt, en liten puss i all hast, så som vi hörs sen eller vi ses imorgon.
Men icke


Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0