Guess who's back?!

Tänk, du har en så där töntigt söt kille som skulle göra allt för dig och du har en sådan som är (spelar) lite kall och är så cool bara, lugn men ändå, du kan inte riktigt sätta fingret på vad det är med honom.
Så, vem är mer attraktiv? Ja, jag tror ni fattar vad jag menar. Jag tänker inte filosofera vidare för alla vet vi att vi vill ha just det vi inte kan få, ja förbjuden frukt är godare!
Men, när ska man börja tänka annorlunda? När ska man sluta sträva efter det där lilla extra och nöja sig med det som bara är jätte bra ? Jag vill verkligen, jag vill så mycket men är det bara jag som tycker det är roligare när det är mer spännande, eller är det så för alla?
A ja, enough!

image95Å Gud vad bra jag har haft det, så jävla roligt, minns helt ärligt inte när jag skrattade så mycket sist!! Fy fan!
Det bästa med det här jobbet är att jag inte har någon tid att tänka INGEN TID ALLS! Så image96som jag annars alltid haft, jag mår så jävla bra och tänker fortsätta med det! Wiiee!
Dock så har jag haft tid att komma på att jag glömt saker haha och funderat lite över hur man egentligen funkar, ja, jag älskar att filosofera, låt mig! Lite iaf hahaha!

Roadtripen var aaaskul verkligen!
Av flera anledningar självklart men mest för jag verkligen kommit igång nu, för jag skrattat så jag tror min lunga skadats och för jag är så väl medveten om vad jag vill.

Missed You!


Det som skrivits
Postat av: Kico

Haha lungan där :L ne då det är nog lungt med den :P va kuul du verkar ha haft det :D:D fett roligt jobb imo :D btw ja kanske också ska dra på min roadtrip snarty :D love you

2007-11-24 @ 01:38:52

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0