Halloween [o_O]

Alltså... aaa! Halloween eller inte man kan ju ändå klä ut sig! :D
Faan va rolig kväll. Skön, chill inte för mycket men inte för lite heller!

Lite najs fest hos en bekant, gott att dricka och lite smått och gott att äta också. Och definitivt kul att äntligen få klä ut sig, fastän det inte alls blev mycket!
Men men, måste ju förbereda mig... nästa gång iallafall!
Hur som helst helt härlig kväll som bar av mot en ännu mer intressant morgon... Åkte till Tensta istället, det där stället är fortfarande mycket mysigare än "mitt ställe"... Men ah, en nattlig promenad, några cigg och prata av sig med en kär vän, alltid lika uppskattat. Jag fick ju självklart också ideen att dra förbi kyrkogården, ångrar mig inte ett dugg, det var hur vackert som helst!!
Jag lovar att det fanns ljus vid varje sten. Amaziiing!
Jag sa det då och jag säger det igen, tack för du alltid är med på mina påhitt vännen.
Inte nog med det, jag kommer hem precis när pappa går upp och jag får sitta och göra han sällskap och prata lite medans solen går upp. Fantastiskt!

På tal om fantastiskt så ska jag till sängs nu! Farewell!

Det som skrivits
Postat av: Emina

omg gick du till kyrkogården på halloween? inte lite läskigt, och hur kan du tycka att tensta e mysigt, wtf? haha

2007-11-04 @ 14:12:45

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0