Lost a life.

"Aaaaarhh" och helt plötsligt dog samtalet..
Vad fan hände? Oj, 2:00:00 står det på mobilen... Shiiit vad har vi gjort?

www.addictinggames.com

2 timmar av: va faaaan jebem mu mater a u p*cku materinu jag kommer dö här, jag kommer dö j-la f*tt grej stoo neceee zaboli me rukaaa jooooojjj men den vill inte zasto ce ova kurva ovde fan sparka upp dig dååå aha moze se i skociti na kurvu men jävla bolljävel a zato je ova kurva jebem ti triii m. jag döör jag dööör nu i jebem ti 55 tataaa faaan nej jag pallar inte nu oohh jag pausar...

och lite fan vad sjukt, shit vad störda vi är egentligen här och var...

Stvarno prosto i ne pristupacno, antar att det är anledningen att jag inte spelar spel!
Tar upp för mycket tid och energi och man kommer ingeeeenvaaaart!!
Jao, en bra sak iaf är att jag har högre highscore än VISSA :D
Tihihi!

We keep losing lives at these games, we should perhaps get a real one?
LoL tack för ännu ett roligt samtal och kul kväll Lijepa! Kärlek!

Det som skrivits
Postat av: Lejla

Tack själv, hahahah "a moze se i skociti na ovu kurvu" HAHHAHA pravo sam nesto agresivna! ubi me :P

2007-11-27 @ 21:49:49
URL: http://Lekii.blogg.se
Postat av: Edita

hahahahaha necu te ubijat, skim cu onda SPELAT ? :P
Extreeemt kuuul!!

2007-11-27 @ 21:51:29
Postat av: K

o.O wth wtf flippstyle no1

2007-11-28 @ 06:48:24
Postat av: Edita

hahah wth, aldrig hört/sett men jag fatta direkt, snacka om nerd :P
nä men det va kul, faktiskt, kanske inte verkar som det :D hahaha!!

2007-11-28 @ 13:47:19

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0