Mode?

Den nya trenden verkar typ vara att inte tycka om att folk tycker om dig... eller saknar dig.
Alltså jag har aldrig hängt med i mode o sånt men det här är ju fan sinnesjukt.
Det finns flera som agerat på detta sätt och jag bara förstår inte.
Hur kan man liksom inte tycka om att någon tycker om dig? Att någon bryr sig om dig och vill dig väl? Hur kan man inte tycka om att vara älskad?
Ne, I don't get it iallafall....

Typ, aa men ursäkta att jag faktiskt tycker om att umgås med dig och därav saknar dig, dvs stunderna då vi har kul...
och du, förlåt att jag brydde mig så mycket, oprosti mi sto te volim...
necu vise :)


Palla med mode och trender :P
Nu har jag faktiskt iallafall NÄSTAN packat klart för min första roadtrip! Dear God, har ingen aning om vad jag ska vänta mig eller hur detta ska gå till...image94 men men, det fixar sig så klart! Postiiiiiiv är jag! Jag lovar, jag har inget val!! Haha!
Nå ja, jag saknar er redan, inte nog med att jobbet tar upp all min tid annars nu ska jag iväg också så jag inte ens kan träffa er när jag är halvdöd om kvällarna, men men sen är det heeeelg! Och då blir det partyyy!!
Wie! Fan vad jag längtar!
Åh, ses om någraaa dagar!
Peace, Love n' Icecream!!

Det som skrivits
Postat av: Emina

Angående första stycket, det låter väldig bekant, så synd..och att du skriver att det är "inne" nu, är årets höjdpunkt! riktigt bra

Have fun on u´r roadtrip babe =)

2007-11-19 @ 14:10:39
URL: http://eminasamra.blogg.se
Postat av: Kico

Se till att sälja massor nu :) jippi ja ska jobba hos farsan lite :D:D ha de så kul (KL)

2007-11-19 @ 14:28:17

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0