White Coat.

Underbara natt.
Jag älskar det här.
Jag älskar sommar och sol, men det här, det här är speciellt.
Allting är i princip grått och tråkigt (fastän jag är överglad men ändå) och så kommer det här vita täcket och bara täcker över det och lyser upp allting. Beautiful!

Otroligt kul kväll! Tjejor, alltid kul! Drinkar, dans och skratt!
Vad mer kan man önska sig?
Linci och jag skulle ut och hämta pengar när jag såg att det snööööaaadeeeee jag glömde totalt bort att jag hade kort kjol och kortärmat och allt jag kunde tänka var "wiieeee"! Så fantastiskt vackert, så obeskrivligt skön känsla... Längtat efter den här lyckan!
Thank you Mr God for doing this for me tonight, känns som om jag väntat länge, nästan för länge


Den första glömmer man aldrig

Det som skrivits
Postat av: Lina

Hihiii, riktigt nice kväll :D:D prvi snijeg ove godine si samnom docekala:P heheh..

2007-11-04 @ 22:36:45
Postat av: Edita

Jaaa!! Fattaaaa hur COOLT det är liksom, på en skala... HAHAAHA!! Riktiiigt kul!
Kärlekam!

2007-11-04 @ 22:46:50
Postat av: Lina

en klar tia skulle ja säga :P
*love*

2007-11-04 @ 23:07:26

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0