1983

Då föddes min största hjälte, Super Mario! Jag har nog aldrig "mött" någon bättre eller coolare än honom! Så är det bara! Sen första Nintendo till Gameboy och till favoriten N 64! Och han är på väg igen!
Min bästa Kico har fixat det! Jag längtar som fan, jag har saknat och längat efter honom som fan!!
Detta kan låta en smuula konstigt, men dom som vet vem Mario är, dom vet att han är världens bästa ochimage70 kändaste tv-spels rollfigur och väärldens bästa rörmokare!! Hur kan man inte tycka om honom?
Alla timmar man spenderat med honom och hjälpt han på vägen mot att rädda princessan Peach från den onda Bowser... och lilla söta Toad!!! Ooh!

Nu ska det dras mot Kista och shoppa lite sen ska vi gå och se om Mario anlänt. Ooh det går inte att beskriva hur mycket jag saknat den här snubben!!


Can't wait til I hear him say "It's me Mario"!

Det som skrivits
Postat av: Lejla

Haha kom precis tänka på att Mario liknar Mario litegrann. Alltsåå om Mario skulle spara lite mustach :P hahah!

2007-10-15 @ 23:49:50
URL: http://Lekii.blogg.se
Postat av: Edita

Och kanske ha en röd keps med ett M på? Hahahaaha klockreeent ju!

2007-10-17 @ 00:28:54
URL: http://diitah.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0