27 Okt.

Med tanke på gårdagen, tänkte jag lägga upp texten på en av mina absoluta favoritlåtar.

Pijem duso
Dunje mirisu na tvojoj kosulji
bol ne prestaje a vrijeme prolazi
kako si mi sada stara ljubavi
dusu stegla ruka proslosti


Idu godine i ova prolazi image76
sijede su u kosi a nervi umorni
ni uz pjesmu, ni uz vino nema pomoci
nocas umirem od ljubavi

Pijem duso, ne prestajem
pijem zbog tebe
zadnji put se tjesim
casom gorke sudbine

Pijem duso, pit cu
sve dok zora ne svane
s novim jutrom
zivot prestat ce

Ja, Marko fyllde år igår... Men det är inte det viktiga, det är bara för att jävlas muahaha.
Det viktiga är att Lina min frågade om jag ville följa med ut med hennes kära och några till om jag inte skulle göra något annat. Och något annat blev det inte. Jävligt glad för det!
Sitta på en Ost & Vin Källare och göra det man ska där, hur oofta gör man det? Följt av goda drinkar och lite svepande av shots, av någon anledning tycktes det att jag drack för lite (?) hm! Hahaha!
Hur härlig jävla kväll som helst fyllt av många diskussioner och massa skratt!
Taaaack Linciii!! <hjärta>

Det som skrivits
Postat av: Melina

hihii, hvala tebi Ditiic!:D ja e verkligen jätteglad att du hängde med:D d va verkligen en härlig kväll!
Ljuuubim!!

2007-10-29 @ 22:08:49
Postat av: Edita

Ihhh kolla hon kaaaan :D hahaha!!
Ma joj det va klockrent allting fan! Jos onaj da låna batteriet... härligt härligt!
Får göra om det snart, fast utan tv-spel this time :P hahahaa!!
pussam naj!
by the usput, thanks for following this silly crap of mine :D

2007-10-29 @ 23:08:08

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0