Allvar?

Träffade en snubbe förra helgen, några kanske vet?
Trevlig, ser bra ut.. etc. Fick mitt nummer skulle höra av sig. Fine.
Han ringer samma kväll, vi snackar lite, han är fortfarande trevlig, lite rolig också faktiskt... nå ja första samtalet var bra.
Andra samtalet handlar mestadels om min kropp, öh? Okej visst jag vet, jag ser inte dum ut men alltså, aaa...
Jag pallade inte svara nästa dag, eller dagen efter det. Han ringde en sådär, hm, säg 15 gånger. Per dag då. Jah!
Tredje samtalet handlar om vi ska ses, vilket jag undvikande svarade på att jag skulle jobba... Men vi kan ses efter, jag kanske behövde massage? Eller något mer, eftersom jag är singel?? WHAT THE FUCK?!
Så bara för att jag är singel skulle jag behöva mig något? Vaa?? Om jag skulle det så skulle det väl inte vara någon jag träffat för någon dag sen? Jävla idiot! Jag bad han självklart aldrig ringa mig igen, patetiska lilla stackare!
Kanske var så att han behövde sig något men glömde att tänka över vem fan han pratade med!
För liksom
1. Jag kan väl fan fixa om jag skulle VILJA det! Morooon!
2. Jag kanske är singel för dom flesta är sådana idioter! Allvarligt!!?

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0