Denna smärta

Jag hörde något för någon dag sen, i stil med "Det hade inte gjort ont om du verkligen inte hade älskat"

Yes, vilken tröst... först är man dum för man har älskat och då själv orsakat den smärtan sen så får man också höra att aa det ska göra ont. Fan.

Det här, vilket är hur jävla självklart som helst. Dom man älskar högst är dom som sårar en mest. Eller alltså värst. Det gör alltså mest ont. Det är klart, om Kalle eller Pelle gör något är det ju skillnad mot om någon av dina älskade gör det. Man bryr ju sig inte (alls) lika mycket.
Och det är så jävla jobbigt, ibland känner jag mig som en patetisk psykopat. Alla småsaker blir stora. Och jag kan bara inte inse att saker som är självklara för dom flesta faktiskt inte är det för precis alla. Jag vägrar inse att dom jag älskar inte skulle kunna göra det lilla självklara om så bara för min skull.
Jag vägrar tro på att det inte kan eller kommer bli bättre, även fast jag vet att vissa saker kommer alltid förbli som dom är. Vissa personer förlåter jag aldrig för sveket, för dom inte var där när jag behövde dom, för att dom inte insåg att det var jag som led och för jag lider än idag. För att jag inte kan bli den jag alltid ville vara.

Det gör så jäävla ont! Varje bakslag, varje missförstånd, varje motgång. Och jag är så trött, på att vara den som ska hålla ihop allt, den som alla tar ut allt på, den som jämt ska förstå alla. Men ingen förstår mig.

Låt mig ha en dålig jävla dag, för Guds skull, det är också mänskligt!

Det som skrivits
Postat av: k

jag kommer dit du nörjar banka o blir sur på mig?? och det är helt plötsligt mitt fel?? hmm ok

2007-10-19 @ 00:09:04
Postat av: Emina

i just love it

och du, den där : hrabri vole, a kukavice cekaju da budu voljene

är det bästa jag hört, och såklart kom det från dig! :D Ljubbim

2007-10-19 @ 18:19:14
URL: http://eminasamra.blogg.se
Postat av: Edita

k, du missförstod grejjen med detta.. sorry! Jag va/är inte sur och det var inte ditt fel.
Emina, hahaha kako si ti meni härlig!! jelde you juuust looove alla dom där mina? :P hihi!!
Thanks kjutiicuuu!! pussa*

2007-10-20 @ 00:54:54

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0