Hackare VS Kedjebrev

Okej, nu har väl alla sett eller hört om den här personen som man måste neka om han/hon/(den) addar dig på msn alternativt inte öppna ett mail från denne... Jo det är ju så klart jätteee bra att vi alla är så vänliga och varnar varandra om detta monster som försöker hacka våra mail! Shit, för om du öppnar ditt så kommer hackern kunna hacka mitt... Eller nej om JAG öppnar då kommer ALLA på min lista vara drabbade! "Skicka vidare det här om du tycker om dom..." Bla blaaa BLA!! Jesus...
Nu är det så att jag fått flera olika förslag på den här "konstiga" e-mailen, vadå liksom? Finns det FLER utav dom?! Oh nej vad ska vi göra?
Jag börjar tro att det här är ett dåligt jävla skämt utav någon liten plutt idiot som INTE KUNDE HACKA SIG IN I vart han nu skulle eller så är det någon annan som har jävligt tråkigt! I vilket fall som helst så är det inte roligt!
Vad jag alltid gör är att *låtsas att det tänds en liten lampa ovanför mitt huvud* inte acceptera inbjudan från någon som jag vet att jag inte gett min mail till och jag öppnar inte mail från okända adresser!
Men oj, va? Gör du också så? Nähe? Där ser man... Gör inte ALLA så?! Ohh!
Missförstå inte, jag tyckte det var skitbra att den här informationen gick runt men att nu se att någon faktsikt orkat skriva till den mest hatade frasen "skicka vidare till..."
Komigen, jag vet inte vad som är värre, tanken på att det finns någon där ute som har ett sådant fruktansvärt tråkigt (alt. jobbigt?) liv att denne faktiskt gör något sådant, eller tanken på att kedjebreven blir fler och fler... det vill säga, att det är samma brev/meddelande som någon varit "gullig" nog att ändra lite på för att det ska bli något nytt.
Well done!
Skrämmer skiten ur mig iallafall!

image79

Kära vänner, jag vill bara försäkra er om att ni kan vara säkra med mig!
För jag lovar, jag vill inte ha någon annan på listan än ER! Hahaha!
Love.

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0