Höst, tårta, Ben & Jerrys


Jag älskaaar hösten, alla årstider har sin lilla grej. Hösten innebär massa vackra färger och hösten innebär kastanjer!! Man kan koka dom eller steka dom i ugnen... eller så kan man faktiskt leka med dom!
Så som Amra har byggt en gubbe här, sööt!! Hahaha!


Njamiiii tårta! Päronsmak, faktiskt aldrig ätit det!
Fan vad vi drev... Det här är "Bajramtårtan" då, den är grön, jag var så klart tvungen att göra ett skämt utav det... Vad mer är grönt? Jo, paprika!! Vilken kombination!! Hahaha, men det ser fint ut, eller hur?




Min nya drog och absolut dyraste favorit hittills!!! Fan cigg är billigare, haha! Ben & Jerrys är en ganska stor nyhet i världen. Dom är alltså hur grymma som helst, ingen historielektion ville bara säga det! Jag hade New York-glassen som favorit innan jag åkte till Vermont (Där B&Js` är från) sedan smakade jag den här underbara saken!
Oh Heaven! Dom här små finns på 7Eleven!

Det som skrivits
Postat av: Maria

Du måste smaka den med chokladfiskar och marshmallows om du inte redan har gjort det, den är såååå god har varit min favorit länge...=)) Kram

2007-10-24 @ 16:29:40
Postat av: Emina

Neej du måste smaka cookie dough. den är gooodaaast..

2007-10-24 @ 23:52:30
URL: http://eminasamra.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0