Intärnät.

Alltså jääävla Internetleverantörer! Sjuka jävla businessidioter som inte fattar ett skit!
Tänkt, dom hade vunnit såååå mycket på att vara ärliga, har du ett instabilt nät säg det!! Då kommer jag inte ringa och vara sur varje gång mitt internet strular! Skyll inte på mig och mitt modem och mina kablar när jag vet att det inte är dom det är fel på! Idioti är vad det är!!
Jag är lätt beroende, who cares?
Mitt internet försvanna igår, igen, wow det var länge sen... För sent att ringa självklart då jag kom hem från jobbet. Aja great jag väntar till morgonen.
Precis när jag ringer så funkar det igen.. hmm jag ska fan då inte lägga på luren. En ung kille svarar och börjar med lite ursäkter som vanligt, jag säger till han att jag inte behöver dom för mitt internet funkar, han blir förvånad och jag förklarar (så snällt jag kan) att jag bara vill veta VARFÖR det alltiiiid blir så här? Vad är det för fel?
Vad har du för modem? Undrar han då, ja du, ett sånt som dina kollegor påstod att jag borde ha. Ja, jag köpte ett bara för att bevisa att det är inte fel hos mig!!!
Jag är envis jag vet, varför byter jag inte bolag? Jo jag glömmer det så fort internet funkar igen...

Det viktigaste iaf är att, jag tycker bara att dom kunde erkänna och berätta att nej men så här och så här är det då kan det bli lite instabilitet då och då, fineee! Då kommer jag inte bli skitförbannad och undra VARJE jävla gång!
Jag fick den här snubben att komma med en relativt okej anledning, jag bor för låååångt från stationen. TACK!
Jag vet att jag aldrig kan få in så många mBit som jag betalar för, men ändå mer än 8 wiieee!
Alltså, pga att jag bor för långt från stationen och har så många mBits så blir det ibland lite KNAS!
Bättre än ingen förklaring alls!

Thanks a lot, asshole!

Det som skrivits
Postat av: K

Därför byter du bolag till nått säkrare och bättre och som garanterar bra uppkoppling även om du bor 100mil från närmaste station :D Skit i det där tealia "ADSL" tjaffset

i ditt fall comhem

2007-10-26 @ 13:35:49

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0