Asmer + Blogg = Sant

Om nyheten har råkat undgå någon så har min kära vän Asmer börjat blogga och hans blogg kommer att äga allas, när han väl kommer igång ska ni se :D
Han snackar nu om att jag inte ska reklamera det om jag inte vill ha konkurrans....

Det är så att han har en tävling som jag tycker ni alla ska kolla in och vara med i så klart. Om ni förstår vårat vackra språk vill säga, annars kan det vara himla svårt!
Ni kan ju kolla, men jag har planerat att vinna, bara så ni vet ;)

Så roligt hur Asmer är fast i det här, för två dagar sen undrade han hur jag pallar blogga... kolla nu! :)

Igår kväll (strax innan 3) krashade hans internet, sms kommer

Asmer: joj ne radi mi internet
Me: pa eto imas dobar razlog da legnes...
Asmer: ma necu inspiracija me uhvatila
Me: joj jesi lud pa pisi na word
Asmer: al ja necu da legnem
Me: pa ne moras, ko te tjera?
Asmer: Ti si rekla da imam razlog ali imam jos bolji da ne legnem
Me: Pa etoo! haha jag sa, al nisam te TJERALA
Asmer: hajde bjezi nemoj smetat vise
Me: hahaha mrs ti si poceo, a kao da radis nesto vazno?
Silence...
Me: Dobro haj necu... Laku noc
Asmer: Laku noc

Schysst va? Skyller på mig... Hahaha så rolig!

Det som skrivits
Postat av: Anonym

ccccccccc....blago vama ni brige ni pameti

2008-04-23 @ 15:28:31
Postat av: Edita

Hahaha vidi ko nam se pridruzio :)

Bez pameti nema ni briga? A sta me briga ;)

2008-04-23 @ 16:00:08
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: Asmere

hehehe jesam odvratan bio na msn al stvarno sam imao dosta inspiracije...sad je nemam.

2008-04-24 @ 01:28:09
Postat av: Edita

msn? valjda sms dragi... ? :)

2008-04-24 @ 01:49:12
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: Asmere

da da sms..jedam umoran
silence*

laku noc ;)

2008-04-24 @ 03:06:04
Postat av: Edita

ajd nema veze, bar priznas da nije bilo fino :P

2008-04-24 @ 22:50:41
URL: http://diitah.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0