Daddy <3

image345Min far är så underbar! Han är preciiis sån förälder som jag tänker bli. När det gäller dom här sakerna alltså!
För några veckor sen då jag började min regelbundna chili-intag kom han hem senare än vanligt i flera dagar och klagade... Det fanns ingen sån chili där han hade varit! Hahaha!
Så underbar! Nu köper han en ny förpackning med gröna och röda chilipaprikor nästan varje dag. Ja jag äter ju upp det också så! :)
Hihi! Förrigår kom han hem med svarta oliver,
Daddy: här har du dom svarta
Edi: va? var kom det ifrån jag äter inte oliver??
Daddy: men du sa att du bara äter svarta...?
Så söt! Och det var sant.. det hade jag faktiskt sagt när jag och Kico pratade om Grekland... Tyvärr då finns det bara en sort oliver som jag kan äta, men jag vet fan inte namnet på dom! Haha! Igår kommer han hem med Italiensk salladsdressing (min absoluta favorit)... ni börjar hajja? Det handlar om mat, jag ska få allt jag vill ha när det gäller mat! Han skämmer bort mig sååå... Och han gör mig så glad! Haha helt rolig, man tror inte han lyssnar men han hör allting... hahaha! Love you Daddy <3


Sen ska vi uppmärksamma och Gratulera Margrethe II av Danmark som idag fyller hela 68 år! Tillykke Dronning!

Och så har Benedict XVI varit hos Bush? Very very intressting samtalsämnen må jag säga... juhuuu får jag vara med och diskuteraa???

Det som skrivits
Postat av: Jessica

Gulligt inlägg!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-16 @ 17:27:40
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Elvan

hihi ja han e underbar vår far :D

2008-04-16 @ 22:27:05

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0