Ett brev till Gud

image311
Jag tycker iallafall att det är roligt!! (Skiter väl i vad DU tycker?)

Ohh skön daaag! Vaknade tidigt, konstigt nog... fast jag har hört att stressade människor har en tendens att göra det? Haha! Upp o hoppa, ner och boka tvätt tid, affären en snabbis, hämta tvätten in i maskinen, upp och dricka kaffe, (ringa Enisa) ner igen och lägga det på tork och hoooppla till Tensta... Asskönt samtal med Eni.. som alltid.. vi har sååå mycket att prata om! Höll varran sällskap med det vi skulle göra, åkte tåg tillsammans och hon var med på Systemet ;O haha! Samtalsämnena tar liksom inte slut och vi kommer så jävla bra överrens! Me soo happy!

Enisa: ååh vet du vad du heter på min mobiil?
Jag: näää vadåå??
Enisa: Ediiii...
Jag: åååh på min heter du Eniii... jesmo slatke!
Enisa: aaa som barn!
Båda: Hahahahaha!

Fan jag hoppas så mycket på ikväll...men trots att man verkligen vill något behöver det inte alltid bli av, tyvärr, men håller tummarna gör jag! Skulle ju vara gryyymt kul!

_______________
Kära Gud!
Om jag kunde vara gladare så skulle jag spricka av all lycka!
Ville bara säga det... Tack!
Hoppas allt är bra där uppe! ;)
Tjingeling!

Det som skrivits
Postat av: Emina

Dito draga, nema tvoj godis nigdje i New York. bas sam trazila.. =/ folk trodde det va glass! aja. lycka till ikväll, med vad det än är :)
kramam

2008-04-05 @ 16:03:34

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0