För att jag kan

Jag har lust att gråta av lycka! Okej en tår är på väg jag erkänner!!
Alltså för att allt jag tror på bevisas ständigt för mig, tecken här och var som bevisar att jag har rätt, att jag gör rätt.. Saker jag gör omedvetet för att ställa saker till rätta! För jag handlar rätt och mina avsikter är goda... Jag skulle aldrig i mitt liv såra någon avsiktligt! Och jag är så jävla glad ska ni veta! SÅ JÄÄVLA GLAAAD!! Aaaahhhh!!
Herre Min GUD!!

Berättar mer senare, ska sussa nu... oohh!
Ni som sover, hoppas ni sover gott! Ni som är ute hoppas ni festar loss och njuter som aldrig förr!

Kärlek i massor och pussar i högar!
image310

____________
Zeljko Samardzic -
Ne daj da te rade

Ne, ne, ne daj da te rade
biraj najbolje komade
poljubi ih pa ih baci igraj se sa svima
sto su tebi sad ti radi njima


Det som skrivits
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Godnatt/godmorgon!
Kul att folk bloggar den här tiden så jag har lite att läsa!

2008-04-05 @ 04:30:49
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0