Girls Havin' Fun!

Okej jag måååste ju börja med att jag är lite småkär! Hihihi! Och asså inte för han är såå gullig utan för att Randy de Puniet nu för tiden kör en Ninja (Kawasaki) ooohh! Jag vet inte sen när men jag har inte märkt han tidigare, alltid har Rossi varit min favorit... åh Valentino! Aah det var det då... ny favorit! Juhuu! Så skumt, jag har aldrig i hela mitt liv tyckt en fransman är fin men så länge Randy kör Ninja så...wooaah! HETT!


Såå gårdagen... eller ja kvällen! Heeelt mysigt!
Som Meliha beskrev det vi hann allt från att äta gott, snacka skit .. dansa.. till att köra en boxnings match! Så sant så.. Goda drinkar också? Även fast Meli inte tyckte om min favorit, men den improviserade var najs! Hihi!
Vi skrattade sjukt mycket också... mest åt hur dumma människor det finns. Inte för att vara elak utan det är ett faktum, och vad göra än att skratta åt det, annars är det ju bara så sorligt!

Vi behöver inte beskriva fler detaljer än att det var riktigt kul! Massa skratt och så bestämde vi äntligen klart för nästa "gathering" hihihi!

image328
image332image330

image337image336


Tack för ni gjorde min lördag helt underbar!

Det som skrivits
Postat av: MeH

Hihiiih i sve to bara för att ja ville ha mat :D :D hihihihiiiihhhi

Tack för en superhärlig kväll :D :D

2008-04-14 @ 17:21:22
Postat av: Melina

Hihi=) jesmo söta! pravo je super kväll bio!! thaaaank you!

2008-04-14 @ 21:02:18
Postat av: Edita

Ja men det är klart, vill bebbe ha mat så ska hon få det..! Ihh! Tack niii!! Helt underbart ju!
Med vissa undantag för musiken kanske.. men man kan inte hjälpa MeH har lite speciell musiksmak... :P

2008-04-14 @ 21:56:12
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: Anonym

Klaga inte på min Melijas musiksmak....

2008-04-15 @ 15:13:01
Postat av: Edita

Din? Hahahaahaha! Lol, who ever you are =P

2008-04-15 @ 16:17:48
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: MeH

Hhahah, din turk :P... bara för att din moster heter "melija(s)" gör inte mig till turk :P:P.. inte för att jag har nåt emot turkar =), du vet att jag älskar turkar, de fina iaf (A)

hahah a ti edita mene zezas za musiksmaken a tvingala si me da slusam CMC il kako se vec zove vise od 5 satii å de bästa de hade å komma va; Odlazim, odlazimm sa planete putujem, i jos sto je dobro bilo je Tose i Petar Graso.. observera 3 låtar på 5 timmar :P:P.... Severinu i stiklu se neracuna ko dobra "glazba":P.... i ono tvoje sljedeca bi TREBALA biti dobra hahah :L:L

2008-04-15 @ 21:21:48
Postat av: Edita

Oh oh oh ska vi klaga på kroaterna nu?? Det fanns ju fan inget på radio heller!!! Ursäkta mig! aaaa neee Seve var inte bra neeej därför vissa skakade arslet av sig? Och den där TUC TUC då? Var den bra kanske? HAHAHAHA ma ja TREBALA JE slijedeca biti dobra.. sta im mogu.. :P
Fast nä, det faktum att Odlaziiim kom, räknas ju för flera timmar tycker jag... kanske någon mer? Huhu?

2008-04-15 @ 21:46:25
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: MeH

Hahah ma eto samo to da odlzim pjevaju nasi, tose je makedonac, tuc tuc pjeva sena m, mislim da je i on nas, kaze sve o hrvatima i vad de hade att erbjuda som va bra :P:P... ja, petar graso je njihov al njega sam stavila samo jer älskar hans låt "samo ozdravi mi ti" tako da je i pjsema "utorak" mogla procii...

ahhahah i da, da ne zaboravim höjdpunkten av CMC-kvällen..."ko je jamio.. jamioo... ko je jamio jamio" :L:L

2008-04-16 @ 18:43:52
Postat av: Edita

Okej du får inte komma med sånna här kommentarer, nas i njihov, du fåååår inteeee!!
Rätt hade varit
Sena m - obicni papak
Tose - rahmetli
i da pitamo Orkestar, rekli bi sigurno da su Jugosloveni... za tim.. SHHH!!!

Hahaha Petar av alla, det jag säger, jag sa inte att du hade "dålig" musiksmak som "någon" påstod utan speciell...
Sluta klaga på CMC, du är bara avundsjuk för att du inte har det.. mm juste, och den där "Narodni Radio" var på minst en timme så det blir 4 timmar, vi missade säkert det bästa när jag skulle leta efter något annat! Mmm och för övrigt så skull jag byta kanal när Aki (Parni Valjak) började sjunga... bara för du ville.. blä!

KO JE JAMIO JE JAMIO ÄGER!! Hahahaahaha
Uh jel dosta ? =/

2008-04-16 @ 19:29:03
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: Melina

Ono nam nije bilo potrebno da trazimo drugu muziku kad Parni Valjak pjeva ipak :P mislim stvaaaaarno!!

2008-04-17 @ 20:43:58
Postat av: Edita

Eller huuur, jag minns din min Lino oxå... mislim ono.. sto ti kazes.. ne potrebno skroz... men kad je speciell nek bude speciell etoo.. sledeci put nece biti nikakve muzike hahahaha! :D
Eller luuuugnaaa favooooriteeeer....

2008-04-17 @ 22:58:29
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: Liiina

huuundraaafyyyyra koommaa sjuuu (7)... jeli sad imamo nesto protiv lugna favoriter?
ma kako neces viditi min cuj :P

2008-04-17 @ 23:01:54
Postat av: Edita

Hahaha nej nej utan jag menar, då kan vi sitta bara.. istället för "vänta på nästa" och leta efter "dans musik"... eh eto :D eller ta med skiva vettja? :D
Fazlija kanske? Hahahaahah onda samo da ne zaboravimo Whiskey... :P :D

2008-04-17 @ 23:06:45
Postat av: Lina

da rezemo vene?:P haj necemo!

2008-04-18 @ 00:07:54
Postat av: theproducer

Jeste meni sta ostavili hrane:P

2008-04-20 @ 23:05:08
URL: http://theproducer.blogg.se
Postat av: Edita

Ma jasta Anere ove nisu nista ni jele ja tebi ostavila a tebe nigdje... gdje nam se to krijes ovih dana? :P

2008-04-21 @ 00:58:56
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: theproducer

Jaoo bas si ljubazna.. bio sam zauzet poslom ovi dana, imao onaj filmfestival juce. Sad sam mer ledig:D

2008-04-21 @ 01:18:32
URL: http://theproducer.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0