Nije ljubav vino...

Edit 12:06
Kvällen i korthet skulle ju vara att jag fick massa pussar och blev kallad för "elak bitch" hahaha låter lite som jag va? Jag kan inte fatta att jag är vaken återigen fattar inte ett skit, jag mår inte sådär jätte bra liksom.. Men en underbar dröm hade jag, det får rädda min dag :)

Kul att så många läser bloggen! Även fast dom låtsas att dom inte gör det ;)

Kvällen blev preciiiiis så som jag ville, med eexaaakt dom jag ville ha där! Åh GUD! Jag hade glömt hur mycket jag älskar Okuj me care... shieet alltså! Fast det tog inte så mycket på mig!
Oh fy faaan vad mycket folk!! Lejlas föräldrar var nog roligast att träffa av alla dom hundratals människor som man inte sett på hur jävla länge sen som helst!!!
Galen kväll! Helvettes stressad var jag! Ingen sorts alkohol hjälpte men heeey... jag hade galet kul ändå!
Saknade dig dock.. jebi ga!

Linoooo tack för messet, hann aldrig svara, känner mig som en åsna men tänkte att skriva kl 4 är väl onödigt?!

Tack folkeeens! Nu är jag lite slut va, fortsätter jag skriva så kommer det bli en massa smörj om hur jävla arg jag borde vara egentligen.... aaa egentligen!!

Men what eveer! God nattens!
Kärlek!

Det som skrivits
Postat av: Anonym

"ooh, sto ti mene ispipa veceras" :L:L

varföör hatar du "mig" :L:L

2008-04-06 @ 15:06:51
Postat av: Edita

Hahahaha mrs.. nedas mi ni da te diram :P aaaa jag var ju ELAK BITCH såå.. haha!

2008-04-06 @ 17:59:34
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: Lejla

oooh :D jag såg bild på dig o nån till med min mammsi.. pretty as always. HJÄRTA!

2008-04-06 @ 22:32:36
URL: http://lekii.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0