SKITEN FUNKAR! Vilket skämt!

Blogg jäveln funkar, dom har bytt plattformer och sånt skit så den har varit nere och jag har varit dooown low.. nää skojja... men det har varit lite frustrerande att inte kunna skriva!
Speciellt med tanke på idag, den första April... Inte för att två pers lyckats lura mig som ingen gjort på flera år!! Hahaha! Utan för att käre Gud driver med mig igen... i år igen! Gud är otroligt kul för er som inte vet!

Jag minns smärtan så jävla tydligt! Fy fan, om han bara visste... haha tur nog så vet han ju inte! Spela roll... Ett år sen var vi hos Edii, han fyller år, sedan var vi hos Melii! Asrolig kväll, spontant så där, vi lovade att vi skulle ses på samma plats om ett år! Idag alltså! Vad som var så kul minns jag helt ärligt inte men jag ska försöka se till att ikväll blir av! För jag behöver det i år igen! Nästan lika mycket som för 366 dagar sen!

Dagen i ära, låten: i opet se sjecam Aprila...

Jednom, pa onda uvijek...
I ono sto ne mogu postaviti ovdje je;
i Bagrem lista
i cesma je ista
mirise hljeb sto Salcin sprema
a tebe nema...
April me salje do tebe
do tvojih usana...

Det som skrivits
Postat av: Emilie O.

SKÖN BLOGG!! :))
Me liiiike, duktig du är!
Hejja Edita!

2008-04-08 @ 15:12:20

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0