Tebi se vracam k'o starom razlogu...

♫♪ Idag lyssnar jag på sånna gamla låtar som stärker mina känslor ♪
...och stärker mig! Borde det vara tvärtom? Well I am all tvärtom!

Nemoguće Vruće - April me salje do tebe
Zeljko Samardzić - Sve je surovo
Tose Proeski - Pratim te
Indira Radić - April ♫ (självklart)
Vesna Pisarović - Hladan Val
Viva - Ne dirajte moju bol ♫ (som Lejla skickade inatt, HVALA♥)

och Zeljko Samardzić - Nema nista od nas

Vecer je, jos jedan bez tebe dan prolazi
♪ trece je pice po redu sto dolazi 
castim sebe kad sjetim se tebe
dizem casu i nazdravljam u glas
nema nista od nas ♫♪

Så, nu ska jag till skolan! Skitsnygg, bärandes på mitt leende, som om det vore i förrigår, precis så som om allting stod rätt till!
Längtar till ikväll sötnosar!
Love.

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0