Technologiii

Jag tackar Universums alla Gudar för att jag lever idag!
Vet inte om ni tänkt på det men fan vad allting är bekvämt... Jag behöver en bok, happ jag går in på hemsidan klickar lite och två dagar senare befinner den sig i min brevlåda! Woho! Jag älskar dagens teknologi och allt vad det är! Man kan hyra filmer och massa saker genom ett enkelt knapptryck liksom! Oh nu låter jag lat men hell det är ju billigare att handla på nätet!! Men att handla mat går dock över gränsen... fast jävligt bra är det för dom som själva inte kan gå ut och handla!

Och idag har varit en sån skön Bror-dag! Åt en extreeem lunch till att börja med, inte nog med det gick vi in på Konsum på väg hem till honom och handla lite hallon- och citron/kaktussorbet! Njam! Satt och kollade på ett par tusentals resmål tills jag höll på somna av utmattning av alla vackra bilder, fasiken! Ja så trallade vi ner till Konsum igen och köpte lite pistagenötter och jag ville ha kokostoppar, naturgodis såå jävla gott! Ajuste lite Premium choklad blev det också! Haha såg Meet the Spartans, ångrar som fan att jag såg den nykter... helvette vad dåligt!

Det lutar iaf mot Grekland! Sol, historia och maaat!
image304

Det som skrivits
Postat av: Elvan

yeajja det där stället är the shet!!

2008-04-05 @ 11:55:00

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0