Tisdaaaag.rar

image344Så skönt det var att vakna idag, jag har typ känt mig förlamad de senaste veckorna, har inte haft en enda serie att kolla på, jo okej det finns ett antal, men ingen av mina...
Tisdagar älskade jag att vakna, tisdagar innebar PB... Det har det gjort ett bra tag. Att inte få vakna till Linc har inte varit för lätt ska ni veta! Men idag fick jag OTH som plåster på såren. Vilken skön jävla känsla att packa upp .rar-filen till Skrivbordet! Ohh! Saknat!
Och det var ett najs avsnitt, jag tror att det var som jag ville, jag var lite orolig med tanke på hur det slutade sist.. och det blev inte så som jag fruktade. Här ska inget avslöjas.... hihi nu ska jag skriva lite i mitt block och så ge mig av till skolan, så sköönt.. hm kanske ta bussen idag? Mys ju!

Make a wish and place it in your heart. Anything you want, everything you want. Do you have it? Good, now believe in it!

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0