Vääägra ta ansvar!

Även fast jag verkar vara född till att jämt vara det svarta fåret så vägrar jag! Jag är medveten om att jag kan ha agerat annorlunda vid många tillfällen men jag vägrar också ångra saker för det ändrar inte på faktum att det har hänt!
Fan jag kommer på nya händelser från igår hela tiden, nej jag var inte alkoholpåverkad bara grymt stressad! Flera personer skyllde saker på mig, vissa på skämt, andra helt seriöst! Och jag menar, jag är inte otrevlig utan anledning, jag är världens roligaste och det är inte bara jag som tycker det! Jag är bäst på att umgås och jag är fööör snäll, vilket ofta uttnyttjas! Men aa orkar inte skriva om hur jävla bra jag är utan vill säga till dom som inte är ens i närheten, bara för ni inte kan ha kul och inte kan sluta fred med tanken att jag inte accepterar all sorts beteende så behöver inte min kväll förstöras för det!
Tänk igenom saken och återkom gärna en vardag! ;)

Ooohhh jag hatar apriiiil lika mycket som jag älskar april! Alla känslor, alla minnen, alla bra och alla dåliga, allting ba kommer fram och jag blir såå ååååh galet konstig i huvudet! Såå många blandade känslor och hjärtat mitt, som är så svagt.. pallar inte! Jag vill maj.. nej okej jag vill slutet av april sen maj :D då jävlar börjar det hända grejer! Uff!

Jaa jag tänkte lägga upp lite bilder men vet faan alltså... hahaha! Finns typ 2 st som är BRA allt annat är KAOS! Men ah det får väl vara första gången jag är glad att det är jag som håller i kameran!
Ja det blev några då, TUR för mig att mina flickor är sååå söta!

Det som skrivits
Postat av: emce

nope dito du e sötast :)

2008-04-07 @ 02:05:00
URL: http://eminasamra.blogg.se
Postat av: MeH

HAhahah pa gdje su one druge slike:P ove si stavila sto su "najruznij" :P:P
cccccccccc

I'm not impressed!!

Måste dock erkänna att det va en riktigt NICE kväll:D

2008-04-07 @ 16:59:00
Postat av: Edita

Meliha, ti se salis samnom jelde?? Ne moze tako.. nema drugih slika.. ja ih pojela!!

Emce, tack lutko! Underbar e du!

2008-04-07 @ 20:18:46
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: theproducer

Stvarno je bio extra koncert, a jos bolji efterfest u autu:P:Phahah

2008-04-08 @ 19:53:09
URL: http://theproducer.blogg.se
Postat av: znas ko

hahah jesi to stavila i copyright...hmm al ti znas da ja imam orginal sliku...da si stavila prije nebi je smijo uzeti :P haha

2008-04-16 @ 11:28:15
Postat av: Tjejen

aaa znamo ko je, han som stjäl en bild och påstår att det är "hans tjejer" när alla vet hur det egentligen ligger till :P :P

2008-04-16 @ 20:47:07

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0