Vem är jag?

Asmer: Är du kär?
Jag: Nej, varför frågar du en sån sak?
Asmer: Jag kan inte riktigt avgöra, ibland verkar det som att du är det, ibland inte!
Jag: Hahahaha!

Människor genom tiderna har försökt att läsa mig, att förstå mig, att genomskåda mig.
Jag har överraskat dom alla, inklusive mig själv, för inte ens jag själv kan förstå hur jävla bra alt. keff* jag är ibland!


Så vem är jag?
Jag är den som kan göra allt jag vill, så länge jag vill. Jag är den som kan hålla mig lugn och klarar av dom jobbigaste situationerna. Den som älskar att laga mat nästan lika mycket som att äta den efteråt. Den som lyssnar på all musik som tilltalar mig och har en skön klang. Jag är den som passar in överallt, för jag vet hur man anpassar sig. Jag är social. Jag är vänlig och jag är gärna medvetet falsk. Jag älskar att skratta precis lika mycket som jag älskar att se och få andra att skratta. Jag är den som dricker öl och avbryter grabbarna i fotbolls-diskussioner. Den som gärna provar nya viner. Jag är den som är stark utåt, orubblig skulle många säga men några små ord eller en handlig kan få mig att bryta ihop. Jag är antagligen den enda som säger att en bil är söt. Jag är den som ställer upp och alltid vill ställa allting till rätta. Den som älskar villkorslöst. Den som skulle kunna leva på paprika. Jag är den som alltid står för vad jag säger. Den som älskar kramar. Som älskar att överraska folk! Den som slukar böcker och älskar att lära mig nytt.
Jag är den som accepterat att jag får leva utan den personen som jag borde få göra lika lycklig som jag är.
Jag är den som lever dag för dag och alltid längtar till imorgon.


*Ordet keff använder jag utav en speciell anledning, ordet används som en synonym till dålig.

Det som skrivits
Postat av: theproducer

heheh... cuj snarka..nisam ja spavao.. jag va nog piggast i bilen:D

2008-04-09 @ 18:13:08
URL: http://theproducer.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0