This is what I do.

Spontanitet, impulser... mmm, baserat på längtan = Yes, jag drar!

Hur många har sett en annons eller något dyl för ett jobb på en ort på andra sidan landet och bara bestämt i den studen "amen jag drar dit"? Ni som har, räck upp en hand... :P
Det handlar inte ens om pengarna, eller att arbetet är något särskilt jätte roligt... eller att bara komma bort. Jo, okej till en viss del! Men främst handlar det om att jag äälskar Skåne och jag ääälskar en person som befinner sig just där, ja, i Skåne! En så underbar varelse som jag saknar jämt och ständigt! Som alltid gör mig glad och som jag aldrig har tråkigt med! Ja men ni fattar väl, det handlar om Lejla? Hihi!
Snacka om magmuskler när jag kommer tillbaka.. eller jag kanske ska säga om? :P Hahaha!
So this is what I do baby, I live! You should try living more like me, or even with me...



Så.. Lejla, Helsingborg, Skåneland... Här kommer jag igen!


Det som skrivits
Postat av: Anonym

Woow :D Good luck och du är alltid välkommen tillbaka till Stockholm :)

2008-08-20 @ 15:53:46
Postat av: Lejla

Ooooooooooohhh underbart inlägg :D ME LOVE.

IIIIIIIIH FÖR JAG OCH DU SKA BO SAMBOOO! :D WIHOOO. A ne da cemo festati, nego cemo FEEEEEEEEEEEEESTATI :D ima da se ubijem (jag vet att du tänker: "hur många gånger har hon tagit självmord nu?"). znas kad ja festam, ja idem do dna (flase) :D thihi. VOLIM*

2008-08-21 @ 19:10:42
URL: http://lekii.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0