Det här är låten...

... som inte kommer att spelas ikväll!



För ett par, ja, ganska många veckor sedan frågade Melina och Haris mig vad jag tänkte göra på nyår... Jag hade inte råd med det jag hade planerat svarade jag, vad hade ni tänkt? "Vi styr upp något!" Javisst, I am all yours! Och jag har varit all theirs sedan dess! Vi har fixat, trixat, planerat, räknat, handlat, blivit arga, varit fulla av förväntan, stressade, lugna, glada, uppspelta... Ja, vad ni än kan tänka er. Ja men det är nyår! Och shit jag har inte ens börjat dricka... Hahahaha! Känns weeeeiiiird! Ska dammsuga lite nu, så är jag klar.. Vi är klara med allting. Handlat in de sista detaljerna idag, hämtat Kico och Robin som nu softar med GH hahaha, jag vill oxå! Men, a girl is gotta do what a girl is gotta do... Dagen är äntligen här och allting är på plats, det ska bli så jävla kul när dom där galningarna kommer om nån timme! Då jävlar! Med allt fram och tillbaka från alla möjliga håll, på alla möjliga sätt så är det äntligen dags!

Såååå... Sayonara gott folk! Ha en äckligt underbar kväll! Hoppas ni spenderar den med exakt dom ni vill exakt så ni vill, precis som jag skall! Önskar er allt det bästa som ni bara kan önska er och att det kommande året blir bättre än något innan!

KÄRLEK & RESPEKT!
Keep rocking!

Det som skrivits
Postat av: Mirre

Underbar låt! dock spelas den inte speciellt mkt! neznaju svi sta valja:P

2009-01-01 @ 18:24:29
URL: http://mirelab.blogg.sela
Postat av: Asmer

steta da nije asmer bio sa vama i pokvario vam vece, steta ;)

2009-01-02 @ 00:36:13
URL: http://asmere.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0