Nyår på tisdag?

8.30 imorse... Ha överseende...

Ja: Joj sad ce nova om en vecka typ... kako vrijeme leti..
Mami: Aaa.. kad je? Koji dan?
Ja: Onsdag...
Mami: Aha, znaci ceka se u utorak i srijeda je nova?
Ja: Haha, ne ne, obrnuto... mislim...
Mami: Hahahahahaha obrnuto? Ceka se u srijedu i utorak je nova?
Ja: Ma neeee ceka se u srijedu i onda..
Mami: Ma ja, obrnuto, super cero...

Det som skrivits
Postat av: Anonym

I ja trebam stobom da slavim novu :P hahhhaha



sta mi slavimo u utorak posto je tad nova a u srijedu cekamo to ste se desilo u utorak:P hahah

sad i sama sebe zbuni:D Hihihih





2008-12-23 @ 23:41:31
Postat av: Edita

Oooojjj en anonyyyym som ska invänta det nya året med MIG...? Ooo vad späännande :D :D



Ja ja, promjenjeni planovi, dernek je u utorak.

Raja, PAZITE znaci; U UTORAK SE SLAVI! Hahahahaha!! :D

2008-12-24 @ 03:40:57
URL: http://diitah.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0