And so this is Christmas...

Förrigår
- Stressar iväg för att köpa present till pappa
- Skyndar hem så han kan få presenten (fiskar, kan ej vänta till 24;e :P)
- Jobb
- Chill med Asmer
- På vägen hem berättar jag (läs; sjunger) att "All I want for Christmas is snow.."

Igår
- Vaknar och ser att det snöar, hur ska jag låta bli att gråta, även fast det bara var lite... Jag bad inte om mycket.
- Massa mat och dricka med mina kära här hemma
- Midnattsmässan
- Massa dricka och massa massa kakor med folkens, och massa sång, självklart. Underbart.

Idag
- Ja, vi kom ju inte iväg förrän imorse...
- Kaffe hos Asmer
- Nu sitter jag här...

Imorgon
- Handla inför NY
- Jooobb, wohoo!
-  Det där jag måste göra.

Världens bästa julhelg, jag fick allt jag önskade mig och lite till. Jag tackar Gud för att mina böner blir hörda och mitt hjärtas önskningar blir uppfyllda. Genom denna alldeles underbara människa har jag äntligen fått det jag så länge önskat och det kunde inte vara mer perfekt. Jo, perfektion existerar faktiskt. Så jag har hopp inför morgondagen, för faktum att det är så omöjligt kommer att göra det så himla speciellt, precis som jag tänkt mig. Tack, tack, tack... Och åter igen, tack, till alla som var där.

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0