Omvägar

Jag har provat alla möjliga vägar, jag har gått runt, jag har gått tillbaka... För att försöka mig på en annan väg, ett annat sätt. Men hur jag än gjort, hur mycket jag än försökt och tagit genvägar till omvägar har jag kommit till samma. Alla vägar har lett hit. Fram till det här då jag måste betala, för att gå vidare, för att komma fram. Jag blir den jag aldrig ville vara, men den jag är så illa tvungen att bli. Jag måste fortsätta, enda alternativet är att springa, fly för stunden åt andra hållet men jag måste hitåt. Priset är högt, högre än jag någonsin kunde tänka mig, men jag accepterar det. För det finns dom bakom mig, som förväntar sig och räknar med att jag ska fortsätta, att jag ska gå vidare. Så det är det jag gör.
Utan att ni vet om det ger jag upp min lycka för er. Jag gör det för att jag tror och för att jag vet att min tro kommer belönas när jag nått ända fram. För att den enda sanna kärleken är den som ges, utan några förpliktelser utan att kräva något tillbaka. Det är endast den som bringar lycka och lung i själen.



Sure you can live on memories...

Det som skrivits
Postat av: Lejla

Ohhh, dem tröjorna är SÅ VÅRA :D jag kommer spara den föralltid och alltid <3 Kärlek till max!

2008-12-22 @ 05:29:23
URL: http://lekii.blogg.se/
Postat av: Edita

Hihihi vi ägde, äger och kommer alltid äga! Haris vet nog det oxå :D Haha!!

Käärleeekam!

2008-12-22 @ 13:48:43
URL: http://diitah.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0