02/09 00:15, 20 år sen, då föddes DU!

image259
Kolla på dig, vilken söt liten cooling!!



image260Men tyvärr, nisi vise liten... (söt alltid)! Jebga, du vet hur mycket jag älskar dig, du vet att jag bara önskar dig allt det bästa! Och du vet att jag är stolt över dig. Det enda jag hoppas är att du alltid förblir så bäst som du är, utvecklas självklart! Och du kommer nå exakt dit du vill nå! Det vet jag! För sådana som du föds en gång på miljonen, sådana är en gåva för medmänniskorna! För din styrka och ärlighet kommer att ta dig till platser som andra bara kan drömma om!
Sikta högt!

Eh, You're one year older now, one year smarter, one year bigger and one year closer to all your wishes!!
Happy Birthday Big Lil' Brotha!

Voli seka Naj!

Det som skrivits
Postat av: Melina

HIHIII, Sretan rodjendan Kicu i da mu se sve zelje ispune! Sve najj!! =)

2008-02-09 @ 00:18:20
Postat av: Emina

Nedaa majka sinova!! :D Sretan rodendan, jos vise zdravlja i veselja=)

2008-02-09 @ 13:04:08
Postat av: MeH

Hihiih va söööt han e på bilden duda)...
hihii mada je sad sötaree :$ hihih

GRATTIIIISS KIICOOO :D :D ... Sve naj naj naj :D

@ melinic ... hahhahah 00:13 ... ccc d skulle vart 00:15 :P:P

2008-02-09 @ 13:04:45
Postat av: Edita

Heeeyyy skojja inte om tiden! Det var cybervärlden! Inte Melina! Det var iaf innan, zamisli han va näääästan född dååå! HAHAHA

Kärlek till alla Er!

2008-02-09 @ 14:19:14
Postat av: ME

Thanx sis :D jag är väldigt vuxen ja haha ne mne tack ska du ha älskar diig :D (KL)

Tack alla andra också :)

2008-02-09 @ 15:46:49
Postat av: Melina

hahahahah, ma melihice nasi doktori dole garant zaokruze vrijeme sa par minuta, nije sigurno tacno u 00:15 rodjen:P ali sam ja mislila da se ovo publicira det klockslaget som min dator e inställd på, a ne THE REAL TIME :P sad ti mene nemoj pitati zasto mi sat rani sa dvije minute.. potrebne su mi te dvije minute..! :D

2008-02-10 @ 15:03:14

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0