Äntligen MÅNDAG!

Aaa heeyy! I Argentina såg man tydligen bäst!
Fan, att jag inte tänkte på det! Jag borde varit där... jag borde VARA DÄR! Ohh...

Jag har nog aldrig längtat så här mycket till en måndag, tror jag... nej, inte för det är löning utan för nått annat... något jag saknar som jag ska få göra... Wiiee! Mooondaaayyy! :D

Btw, Meliha skriv inte som anonym, pojest cu te! Anonyma är fegisar, a koliko ja znam ti nisi!

Det som skrivits
Postat av: Melina

pa jeli se ista moglo viditi ovdje?? (nadam se da nezamjeras att jag tar för givet da si cekala da vidis?:P)

2008-02-21 @ 22:33:41
Postat av: Edita

ma glad sam da me znas, mislim, da znas koja sam budala, i naravno NISTA pga jävla diset, al eh eto, på andra håll i världen var det fantastiskt!
Next time... in 2010 haha :D

2008-02-22 @ 05:07:14
URL: http://diitah.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0