Black Smoke!

image274Nu har jag sett Lost season 1, 2 & 3 och 3 första avsnitten på season 4.... Det tog mig en sisådär en och en halv vecka...
Varför? För jag älskade Lost när det först började men sen så hände något så jag missade några avsnitt, jag blev "lost", jag tänkte alltid att jag skulle ta tag i det men sen så gick det fan 2 säsonger... Woah! Det var dags, för att inte behöva se 6 st sen nästa år haha!
Grymt gjort allting, helt jävla amazing och jag ser verkligen fram emot dom kommande säsongerna!
Inte som vissa andra serier som bara tar slut... mm just det!
Jag ska försöka låta bli att se E04 så jag inte flippar ur tills på fredag... Ohh! Fan, ännu en serie som kommer göra mig galen!
And excuse me for missing Mr Eko!

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0