Bring it on!!

Det är en rolig film... men det var inte det jag skulle skriva! Haha!

Yoghurt, kaffe sen mat, fixa mig och så till jobbeeet!! Woho! Intressant? Nää, men det är jävligt skönt dock ska ni veta! Jag mår sådär roligt när fått vakna till en kopp kaffe och en cigg, dunka dunka musik (som jag annars inte lyssnar på) och ett feeeett leende! Varför? Därför!

image256Jag älskar det här som händer med mig, älskar det jag gör, det jag är! Och det jag har, det jag vet är bara mitt! Jag menar inte det på ett själviskt sätt, utan uppskattande!
Älskar att det finns öl i kylen, även fast jag inte längre dricker som jag brukade, att jag alltid har cigg, även när jag är luspank! Att jag kan skämma bort mig själv med småsaker som ljus och sådant mys!
Jag hatälskar Prison Break och tvingar mig själv att se det varje tisdag trots att jag får sådan panik när det närmar sig 40;e minuten! Jag älskar mina planer som jag smider försiktigt i huvudet då ingen kan störa mig... Älskar att jag har dessa underbara människor omkring mig och att jag sagt byebye till dom som inte var alltför underbara! Jag helt enkelt älskar att det är JAG som får mig att le så här stort och bajsar sneett på dom som inte förstår eller vill få mig att sluta le!


Jag klarade det jag aldrig trodde jag kunde, jag är starkare än någonsin så bring it on bitch!

And for the record,
I do not hate the game, I hate those who can't play fair!

Det som skrivits
Postat av: MeH

I like :)

And,Japp... det finns så många idioter därute som inte kan spela fair!!

2008-02-09 @ 13:13:27

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0