Luktar stall? Det måste vara SL...

image265Mysig kväll med en underbar bror som lagar heelt fantastisk dessert! Panakotta med frusna hallon och blåbär!
Njaaammii! JAG DOG! Okej?
Du vet att jag dog! Haha! Thanks bro', you're the Best!
Och så har man en konstig mamma som luktar på ens byxor när hon ska mysa...



Mami: Vad är det här? Det luktar något...?
Me: Vadå luktar något?
Mami: Joo det luktar typ, ööhm, stall?
Me: A jo mamma, jag rullade runt i hö förrut!!
Mami: Aa men så typ...
Me: ....?

Fruktansvärt ont i magen, sitter på bussen och funderar över varför fan det alltid är rött i korsningen vid Spånga IP?! Kan någon förklara? Alltså det är typ 2 bilar och en halv människa i timmen i genomsnitt som är där på kvällarna, iaf vad jag sett! Jag har fan aldrig tryckt på den knappen eller väntat på grön gubbe, jag går bara, finns ingen där ju... Wth?
Så jag sitter och tänker på det och ser mig omkring för att bekräfta min teori... och då ser jag reklamen för ännu en höjning av SL-biljetter! Är detta ett alldelles för tidigt Aprilskämt eller?? Jag har visserligen hört folk tala om det men jag har inte tänkt på det förrän nu, då jag såg det där blått på vitt!
Jag menar, vad är grejen egentligen? Varför tror dom att folk plankar? För att det är roligt? Nej utan för att folk vägrar betala era jävla avgifter! Idioter! Som om fler skulle köpa åkkort bara för att det är dyrare? Hahaha!
Så gör dom fin reklam för det också, liksom WOHO NU HÖJER VI IGEEN, KUL ELLER HUR? Nej nej neeeej! Sen står det något om att bussar och tåg fortfarande åker som vanligt, antalet på dom och något mer... Jaha tur! Shit, dom kunde lika gärna dragit ner på trafiken medans dom höjer priserna så skulle det bli ännu "ROLIGARE"! Och så står det antalet rulltrappor som fortfarande rullar, jag ska inte gå in på hur många av dom som inte gör det, men vad fan har det med saken att göra? Ska dom börja ta betalt för rulltrapps-åk också?!?!
Jag fattar inte vad det är för idioter som sitter där och tar sådana beslut! Hur tänker dom liksom? Aa nu är det fler som plankar, vi går ju back på det men då kan vi ju ta och höja priserna så tjänar vi på dom som ändå köper biljetter, då kanske vi går plus-minus-noll...
Nä, för att ett månadskort kommer snart kosta lika mycket som böterna! Och då spelar det ju längre ingen roll!
Sänk istället, jävla as, då kommer fler att köpa kort och sluta planka, det hjälper inte att höja och sedan slösa pengarna på att bygga nya system och spärrar som ska vara "omöjliga" att komma förbi, man kommer alltid förbi!
Lev upp till namnet Stockholms Lokaltrafik och gör så att fler stockholmare faktiskt har råd och lust att åka kommunalt!
Lärt mig i veckan:
Tigrar ger tydligen ifrån sig ett läte som kan paralysera... coolt!
Och Danielle Rousseau (French Chick) i Lost, är faktiskt Mira Furlan !

Det som skrivits
Postat av: Elvan

Hihi tackar :D jag vet Gudomligt Gott!

Det där med sl är ju fucked håller med dig av varenda bokstav av texten!

Love you (KL)

2008-02-17 @ 23:49:48
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA

Edita luktar stall :P:P:P :L:L:L:L hehheeh

2008-02-21 @ 14:03:16

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0